Kinda pivotmania

Take time to realize,
That your warmth is.
Crashing down on in.
Take time to realize,
That I am on your side
Didn't I, Didn't I tell you.

But I can't spell it out for you,
No it's never gonna be that simple
No I cant spell it out for you

Skolavslutnings-/utgångsfin

God Jul! =D Lov och allt har nu äntligen börjat =)  Firades med utgång i fredes. Fem tjejer som agerade pivots till Skånegrabbarna, hääärligt värre. B&B, Slagt, ja hela stan var osäker när vi tog oss fram på gatorna. Träffade en massa folk från åren innan Esarp, extremt kul! Alla körde ett riktigt bra game och utvecklingen var ett faktum. 2 k-closes och en flake (typ). Lämnade Slagt när klockan var runt halv fem. Bussen hem gick 06.01, tacka gud för Stippes och sällskap! Skoskav efter nattens dansande var oundvikligt.. Sängen var väldigt skön och jag sov mellan 07 och 13.                                         This is life

Tack töser för att ni ställde upp och gjorde detta möjligt

Igår märkte jag innebörden av att ha ett beroende av att gå ut - satt som på nålar när kvällen närmade sig. Efter många vändor med telefonsamtal, msn-konversationer och sms så var jag på väg upp i stan för ännu en kväll i Malmölivet. Eddie stackarn tvingades att klä sig "superfredligt" och inga nitar kunde ses denna kväll. Uppstart på B&B men efter varsitt glas så drog vi vidare till Möllan och Mascot. Nytt beställdes in och där satt vi fram tills stängning. Turturduvor? =P Yeah right ;) Haha.. Drog hem till Eddie för att softa lite innan jag skulle ta igen fredagens flake, glömde dock kvar mina kontanter i hans lägenhet så fick flörta till mig busspengar från några på busshållsplatsen.   "Här har du eftersom du är så himla söt."   Ibland funkar verkligen oskyldigheten för mig. Launchade nya idéer - success, f-close, hemma idag lagom till att hinna göra mig iordning för julfirandet hos farmor (vilket bestod av fika, julklappsbyte och vuxenlek i form av softairguns och radiostyrda stridsvagnar). Jesper tittade även in och vi fick lite qualitytime. Nu hägrar morgondagen, få öppna alla paketen och även se om min utmaning lyckats.. 5000 kr rikare? Hoppas, hoppas, hoppas!

If you just realize what I just realized,
Then we'd be perfect for each other
and will never find another
Just realized what I just realized
we'd never have to wonder if
we missed out on each other now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0