Luktar den här näsduken kloroform?

Först och främst vill jag berömma mig själv som övergått från det spywaretäta Internet Explorer till Firefox ^^

Ny vecka igen och siktar på att denna ska bli minst lika bra som den gångna, spelmässigt iaf (två f-closes och sju #-closes, dock även en TFO tyvärr). Sista veckan i skolan vilket betyder fem inlämningsarbeten, varav två ska in ikväll - fy på mig som sitter här och skriver istället! Sen JULLOV! Avslutning på fredag, firas med Slagt. Eva kommer oxå hem på freda kväll =) Har saknat henne enormt faktiskt. HG har inte varit detsamma utan henne. Så en tjejkväll med tunnbad och det heliga "vad som sägs i tunnan, stannar i tunnan" väntar. ^^ Vad mer är nytt? Jo, jag får låna grannens hus till nyår plus att jag fixat fylletaxi. Nu ska vi bara bestämma om festen ska hållas där eller inte. Pappas lägenhet är som sagt utesluten sen förra nyårets ödeläggning av hans vardagsrum. Kort och koncist inlägg, bättre än ingenting alls.

Snart, snart kommer kanske julkänslan

Jonnie var en ängel helt klädd i svart
Han ville va ute vareviga natt
Han visste var dom bodde, å var dom höll till
han kände räven Oskar, å Buffalo Bill
Jonnie va.. gör du?
Han va.. en ängel, en sån ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0