Som stilla nouveau

Ibland känns det som om livet är helt stilla, som stilla nouveau ungefär. Tråkigt, utan bubblor. Varför marknadsföra ett mineralvatten utan bubblor? Totalt meningslöst.. När inte ens shopping lockar, då är det illa. Får köpa mitt stjärnnitsarmband på torsdag istället. Första ordet som kommer upp i hjärnan - peacocking, jag är verkligen skadad nu! =P Ska faktiskt ut med Lolli och träna på öppningar i helgen. Lite annorlunda att göra det som tjej, jag vet, men man kan ju alltid försöka.

Flyinge just nu, snacka om att man längtar bort från detta stället. Inte precis att man kommer hit frivilligt längre, mitt hästmecka är numera förstört av perfektionism och krav på gratisarbete under helgerna. Funktionärsmöte ikväll inför helgens Grand Prix, rejält oorganiserat och det känns som att inget kommer gå som det ska. 8 timmars APU är ju precis vad man vill ha i dessa tider. Kunde haft mycket bättre användning av den tiden, plugga exempelvis. (Vilket jag egentligen borde göra nu oxå, Matte D's a bitch! Iaf derivator) Sen har vi den otroliga klassresan imorgon, ja eller typ. =P HG3 ska köra upp till Ullared! Konsert i bilen Lolli? I would very much like ;) Äsch, lite snacks och musik sen flyter milen på rätt bra. Har dock inte tagit reda på den berömda Hallandsvisan som Kalle brukar sjunga när han kör över åsen och förbi skylten. Next time ;)

Sjunger mig knäpp på denna just nu, fastnar i huvudet hela tiden tycker jag.

Damn, om jag bara kan sätta den till 100% en gång.


I just wanna love you
for the rest of my life
I wanna hold you in the mornin'
hold you through the night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0