I'm just an teenage dirtbag baby

Jag är en typisk tonåring och jag njuter av sommaren! =)  SommarRock startade igår, och såklart var man där för att "rocka loss" även om det inte var så många bra band där. Ja idag fortsätter rockandet och nog ska man kunna njuta lite till. Sen är detta ju ett perfekt tillfälle att inviga mitt nya inköp - en Lyle and Scott ^^ It's a real beauty


Har hittat en ny låt att lägga till i favoritlistan, System of a Down - Lonely Day. Riktigt bra faktiskt, så ladda ner den eller gå in och lyssna på www.systemofadown.com!! Ja, rockballader är nog min allra största favorit bland all musik, tänk om alla låtar varit som Nothing else matters eller Knockin' on heaven's door. Fast då skulle man inte uppskatta dem lika mycket. Alla dessa klassiker som älskas av de flesta, de som lägger grunden till nya låtar och som gjort att musiken fått den uppmärksamhet som den är värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0