Vanlig smskonvo, chode to girl and vice versa

Typisk smskonvo en fredakväll, när ska dom lära sig?


Chode: Hallå. hittar du på? Puss

Intuition: Hejsan. Sitter på bussen på väg in till Lund. Sj?

Chode: Okay händer där?

Intuition: Fest

Chode: Kör hårt

Chode: Är med polare på krogen. Får du till det?

Intuition: Inte ute efter det ikväll

Chode: Okay jag som trodde du var player

Intuition: Livsnjutare kallar jag det, betyder inte att man jagar varje helg

Chode: Hur går det mellan dig och X?

Intuition: Inget mellan oss

Chode: Okay varför är ni så ofta?

Intuition: Vi e inte så ofta, ses ute då och då

Chode: Okay. När ska vi leka?

Chode: Sån diss

Chode: Krogen?

Intuition: Inte ikväll, det är bara soft hos en kompis som gäller

Chode: Okay men vart brukar du gå?

Intuition: All over Malmö och Lund. Man ska inte begränsa sig

Chode: Okay bra ju. Men vi får bestämma då vi ska leka. Har hört att du är vild.

Intuition: Jaså?

Chode: Absolut : Du är väl inte oskuld precis

Intuition: Man vet aldrig

Chode: Svara på frågan istället :) puss

PUA tar över telefonen och börjar messa med chode som försöker amoga PUA, end of the story about the game of the chode.

PUA: Tjena. Intuitions kompis o kk här. Hon kanske e oskuld men hon e för alltid min!

Chode: Langa hit nummert då din kåtbock

PUA: Vilket nummer. Du har ju redan Intuitions nummer.

Chode: Inte hennes pucko! Menade the kk

PUA: Vad ska du med mitt nummer? Tyvärr men jag är hetero.

Chode: Bara att ge och ta emot

PUA: Du får ringa en annan kille. Mitt anus är heligt.

Chode: Okay vad svinig du är. Sluta leka bitch

PUA: Jag har mina brudar här. Vem e bitch då haha.

Chode: Gissa

Intuition får tillbaka telefonen och ett nytt sms trillar in.

Chode: Orka

Intuition: Ingen tvingar dig

Chode: Med att du bara festar i malmö och lund. Varför spelar din polare så svårtflörtad?

Intuition: Han är sån bara

Chode: Är det en kille?

Intuition: Japps

Chode: Trodde fan det var en schysst tjej

Intuition: Nä han är en kille vad jag vet

Chode: Okay trodde det var ett kk till tjej men men
The End

Kommentarer
Postat av: Molior

Varför ens svara på meddelandena...? :)

2008-05-06 @ 17:37:35
URL: http://www.lifemanship.net/blog
Postat av: Jay

Exakt, men trots att det är en chode så ger det Intuition en ego boost och en form av social value att det trillar in SMS på väg till fest



//Jay

2008-05-21 @ 19:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0