We've got this thing going on, I like it!

Snart snart snart snart är det helg igen!
Snart får jag klä upp mig till max, sminka mig med glitter och dra ut i nattlivet tillsammans med Lolli. Kära lilla Lolli, tösen som verkligen gör mina dagar, hon som jag älskar att se på dansgolvet medan hon kör den där ryckiga höftdansen med armarna ovanför huvudet och ansiktsuttrycket som visar att hon är bombsäker på att rörelserna hon gör är det sexigaste som skådats. Jag så älskar det! När vi ser varann i ögonen, ler stort, kastar med håret och skrattar till samtidigt som vi kör vår "dip low" på höga klackar. Balansen som vi mister under vissa steg men snabbt återfinner och sedan med nytt mod äger dansgolvets varenda centimeter. Drinken i ena handen, kameran i den andra och väskan hängande på axeln. Små vinkningar mot rökrutan som symboliserar luftpaus och stillandet av den sociala biten, likaså de ofta återkommande toalettbesöken. De menande blickarna när man ser ett av den andres gamla ragg och likaså när hon spanar in någon ny, moraliskt stöd är allt vi behöver ge. Vetskapen om tryggheten hon erbjuder som skänker lugn i själen, stimulans till sinnena och som väcker äventyrslusten. Jag vill dit till det ögonblicket. Uppleva allt med en gång. Häpnas över hur kristallklara nattens alla olika under är. Vill känna atmosfären, andas in luften och bara leva i nuet. Jag verkligen längtar..
Snart snart snart snart är det helg igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Massa kärlek till dig min partypingla! :)

2008-04-16 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0