Alla heter Glenn i Göteborg

Jessica har en granne, han heter Glenn. Glen är ganska söt, trevlig, men rädd för 18-åriga flickor som på fyllan flörtar med honom. Han är 24 år och skulle gå upp tidigt, så jag fick aldrig min utlovade sovplats på soffan. Det var en riktigt trevlig kväll faktiskt =) Jag har nu sett vad Eslövs nattliv har att erbjuda (i ca fem minuter, sen kasta vakterna ut dom andra som inte hade leg - jag var den enda som faktiskt hade det ^^) och nu behöver jag aldrig mer uppleva det igen. Men hemma hos värden var det andra bullar!, härligt folk, bra musik och alkohol i massor. Dessutom underhöll någon (läs arg blondin med lågt blodsocker och mordisk inställning) Subwaybiträdet med roliga historier om sig själv, han log stort när vi gick därifrån, dock vet jag inte om det var historiernas förtjänst eller faktumet att vi gick.. Under natten delade jag madrass och täcke med Carro, hon både skeda och vira benen runt mig i tron om att jag var hennes pojkvän. Jag däremot vakna upp flera gånger leendes och trodde att hon var någon annan - my bet. 05.20 vakna jag ur en mardröm och var bombsäker på att jag försovit mig till jobb, bara det att tåget inte gick förrän 10, så det vara bara att glida tillbaka in i drömmen och rädda världen. Och eftersom detta inlägget existerar så lyckades jag tydligen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0