Usch för det här med saknad!


En del av mitt hjärta är på vift, och jag saknar det. Jag vill så gärna ha en kram från dig, prata skit i timmar och ha kul så som bara vi kan. Känns som om det vore år sedan vi sågs sist, men det var bara ett par dagar. Ett par dagar utan att ha pratat med varann. Hoppas du har det bra på ditt lilla äventyr och du måste berätta allt om det när vi ses! Men gumman, vetskapen om att jag snart får träffa dig gör bara att jag saknar dig ännu mer. Furstinnan saknar sin Drottning väldigt mycket just nu.

Kommentarer
Postat av: Drottningen

jag ska berätta allt, and so do you have to ;) saknar faktiskt dig väldigt mycket jag också :P

2008-08-19 @ 14:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0