Some people are full of it

Tror att jag vaknade upp på fel sida idag. Sån dag när ingenting blir rätt och jag är pissed off på människor för saker som dom gjort för evigheter sen. Sen gick det vidare till att bli arg på vänners vänner för orättvisa behandlingar.

Tror att jag behöver söka hjälp för dolda aggressioner =P

Nä, men det finns nog något i själva hela grejen med att dagen blir efter hur man vaknade. Vilket förklarar varför jag segar som fan eftersom jag snoozar femtio gånger om innan jag går upp varje morgon. Dags att ta tag i skolan igen, efter ett par underbart härlliga dagar så får man gå tillbaka till allvaret. Attans att jag måste läsa i 7 år till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0