Endast nedskrivet nonsens, även kallat ordbajs

Sitter just nu i skolan, har lyckats avverka en och en halv av två och en halv timmas väntetid tills körlektionen på Tuna börjar. Inte precis lönt att åka hem om liksom. Men till min stora "glädje" har ju tiden gått fort med hjälp av Antons skönsång på ryska i biblioteket - någon som lyckats få tyst på honom när han väl kommit igång?

87 skoldagar kvar till studenten! Sen får man ju se om det går bort dagar när det är SM i Göteborg med Carro ^^ Innebär även att det är 82 skoldagar kvar till balen =) Ja klänningen har jag som sagt redan, bara detaljerna som ska fixas. Sen "sommarlov" xD Gällivare med Lolli, bartenderkurs (om jag nu inte ska jobba), Falsterbo Horse Show och Sommarrock för att nämna några. Just nu behöver man verkligen fokusera på målet för att orka med. Kan säga att jag tröttnat något på min skola, min klass, lärarna, ja allt som har med skolan att göra.. Enda som lyser upp är den lilla gruppen som går under benämningen "hg-töserna", tacka gud för dem! Helgplaneringen nu fram till lovet är fira lolli och kusinen i helgen, och så börjar träningarna igen =) helgstalltjänst ute på Flyinge 26 & 27 jan (Projekt Skånegrabbarna är igång 25e, men får tyvärr missas..), utbildningsmässan i Köpenhamn 2 feb, Malmö Open 8-10 feb, var finns tiden för pluggandet?.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0