Om vi inte

Jag har fastnat för dig
Jag tycker om dig med, om vi inte tar ett steg fram
så kanske vi ångrar att vi aldrig lärde känna varann
Jag har fastnat för din blick
Jag tycker om dig med, om vi inte tar ett steg fram
så kanske vi ångrar att vi aldrig lärde känna varann

Jag såg dig första gången på krogen
Känslan den jag fick var den känsla av att jag inte förstod den
Jag bara stod där och stirrade
Du var någonting som jag gillade
Jag tänkte för mig själv, hur kan man vara så vacker?
Hur kan man vara så fin?
Rörde mig på dansgolvet med sköna takter.
Kände mig seg, men din blick gav tillbaks energi
Vad är det som händer mellan oss när vi ser varann?
Någonting speciellt med dig gör att jag vill hålla din hand
du försvann in i folkmassan, så snabbt
det var någonting vi ville säga varann men fick inget sagt
utstrålning, vackra ögon och fint hår
fick mig att vilja gå fram och fråga hur du mår
utan att kan så kunde jag höra din röst, en undertröst

Jag har fastnat för dig
Jag tycker om dig med, om vi inte tar ett steg fram
så kanske vi ångrar att vi aldrig lärde känna varann
Jag har fastnat för din blick
Jag tycker om dig med, om vi inte tar ett steg fram
så kanske vi ångrar att vi aldrig lärde känna varann

Allting stannar upp när jag ser dig
Hjärtat bultar fort, jag vill ju vara med dig
Kom och ta min hand, men nånting hindrar dig
Vem ska stoppa dina steg från att gå till mig
Men du förvirrat ler, det här är ingen lek
Jag är också rädd, rädd att göra fel
Låt mig få komma nära dig, åååååh
Om du inte känner mig nu
Så kommer du aldrigaldrigaldrig lära känna mig.. neej
Om du inte känner mig nu
Så kommer du aldrigaldrigaldrig lära känna mig.. neej.


Jag har fastnat för dig

Jag tycker om dig med, om vi inte tar ett steg fram
så kanske vi ångrar att vi aldrig lärde känna varann
Jag har fastnat för din blick
Jag tycker om dig med, om vi inte tar ett steg fram
så kanske vi ångrar att vi aldrig lärde känna varann

Jag har fastnat för dig
Jag tycker om dig med, om vi inte tar ett steg fram
så kanske vi ångrar att vi aldrig lärde känna varann
Jag har fastnat för din blick
Om vi inte tar ett steg fram
så kanske vi ångrar att vi aldrig lärde känna varann


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Sara, min vän. Minns du mig? Jasmine Brink, MCR. Jag råkade hitta dig och tänkte höra hur du mår osv?! :) Adda mig gärna på msn, [email protected]

Miss you! Puss och Kram

2008-01-03 @ 00:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0