Du och jag, vi

I know my hidden looks can be deceiving
But how obvious should a girl be?
I was taken by the early conversation piece
And I really like the way that he respect me


Ibland vet jag inte alls vad jag vill och ibland så känns det som att mina känslor finns precis överallt runt omkring mig. Jag vet inte hur det ska kännas för att det ska vara äkta och vill inte välja något som i slutändan visar sig vara felaktigt. Allt är så komplicerat och jag vill bara komma ur min kropp och bli fri från det fängelse som håller mig fast här. Men med dig är det enkelt, jag behöver inte fly. Jag får koll på mig själv, litar på mig själv, trivs med mig själv. Min vilja går från utspridd till centrerad. Du och jag, vi, det känns så himla rätt.

I've been dropping so many hints
You’re still not getting it
Now that you’ve heard everything I have to say
Where we gonna go from here?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0