.

Det är läskigt, sommaren har verkligen tagit fart nu men det är inte långt kvar tills man måste ställa in sig på att börja plugga igen. Förhoppningsvis blir det ju Köpenhamn, men jag vågar inte hoppas för då blir jag mer besviken om jag får avslag. 27 dagar kvar tills man får svaret.. Äsch, innan det är dags så är det så mycket annat som ska göras =) Sommarrock nästa helg och sedan Falsterbo efter det. Passa huset när resten utav familjen åker till Blankaholm. Kanske dra utomlands en vecka med syster och så har vi Vallåkra. Tredje och sista året jag tänker ge det en chans, vem orkar hålla på med halvhjärtade besök livet ut liksom? Första året var awesome!, andra året gick det från att bli en kul campinghelg med tjejerna till en snabbvisit på en timma, nu tredje året vet jag inte alls hur det blir. Ärligt talat så bryr jag mig inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0