Brunetter, Ben&Jerry's och B&B

Ja de tre magiska B:na i mitt liv just nu. Läste i en artikel att brunetter tydligen ska vara mer självsäkra än blondiner, kan det verkligen stämma? Själv lider jag fortfarande utav nyhetens behag och stormtrivs i min bruna frilla. Mamsen var inte så värst glad när hon såg förpackningen med hårfärg, tänk det fina blonda håret som skulle försvinna! Nu är det dock bevisat att jag kanske ser bäst ut i lite mörkare toner, så vem vet, kanske blir brunt lite mer än en gång om året numera. Samtidigt som man får glänsa med sin nya look så är det ju även lite annat man har och göra i sitt liv, typ skola och jobb. Sen när tiden finns över så försöker man att trycka in små mysdagar med Lolli, som faktiskt igår (och idag) förgyllde min dag med sitt sällskap och en film ackompanjerad med ostbågar och läsk. En bägare Caramel Chew Chew slank även ner i påsen, men den frossade jag inte i mig förrän precis - fortfarande gooooott.. Dock är mer än halva glassen fortfarande kvar och tack vare värmen från min skrivbordslampa så simmar chokladen i en rinnig kolasmakandesörja. Kanske tur det, annars hade man kanske haft det svårt (ja ännu svårare) att komma i festblåsan på fredag när HG har "reunion". Förfest i en lundalägenhet innan utgång och jag hoppas på Malmö med Lilla Torg, ja B&B (i mitt hjärta), kanske även lite dans och sedan lägga sig med en vacker man vid sin sida. Recension utlovas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0