Kan bara inte

Det är totalt omöjligt detta, att inte skriva om dessa stunder som är så jäkla fantastiska. Och vem kan jag mena? En man som fått otaliga rivmärken och bett från mig och som fortfarande kommer tillbaka. Skulle ses oskyldigt förra veckan för en gångs skull, det slutade med ett utav de bästa sexen jag någonsin haft, och jag var tvungen att vara tyst eftersom väggarna är papperstunna i den lilla lägenheten. Bara att bita sig i läppen, frusta till och kväva alla belåtna ljud som så lätt kan släppas fram. Tro mig, det var inte lätt när mannen i fråga viskade alla dessa snuskiga saker i mitt öra. Jag skäms inte för det - jag älskar sex. Händer som spelar över ens kropp och kyssar som får en att bli alldeles knäsvag. Långa härliga duschar som endast är förspel till något ännu bättre och mer intensivt. Jag älskar älskar älskar det! 

Kommentarer
Postat av: B

Jasså?:P Låter underbart;) Jag älskar också det(A)

2008-09-16 @ 09:44:36
Postat av: A

Synd att man inte var där istället för honom...................

2008-09-18 @ 21:14:54
Postat av: B

2 Bad So Sad;)

2008-09-22 @ 09:55:47
Postat av: A

Been there, done it....

2008-09-23 @ 20:58:50
Postat av: B

Sucks 2 be u

2008-09-30 @ 19:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0