Meckarkväll med Linus..

.. kan man väl kalla det. Fast jag pillar ju inte precis på PEY mer än vad jag måste. Istället springer jag runt och leker fotograf medan Linus byter hjullager. Det är konstigt hur jag varje gång tror att man slipper bli skitig i en verkstad, och därför lyckas jag alltid komma hit med en vit topp och sedan gå härifrån med en grå. Idag har jag däremot bänkat mig på en filt på golvet med datorn i knät och inviger mitt mobila bredband :) Jag är nöjd även om det kopplar ifrån lite då och då. Smäller upp bilderna när jag kommer hem, vilket nog blir snart eftersom jag inte känner mig särskilt kry. Men om man nu åker på fredag får man ju se till att terrorisera honom lite så att han fått sin dos utav mig fram till den 29e. Behöver nog sova lite så att jag kan jobba imorgon, vet hur svårt det är att få in någon på stängning. Nu är det dags för ett sista race innan jag drar mig hemåt.
Vem vet, jag kanske blir bil- och djurdoktor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0