Minne, jag har tappat mitt minne, är jag svensk eller finne, kommer inte ihåååg..

Detta har verkligen varit en vecka med resor nedför "Memory Lane", dags att ta nya tag och sikta på framtiden. Ja för hur man än grämmer sig över det förflutna kommer det aldrig att komma tillbaka, och istället går man miste om framtiden. Låt oss blicka framåt mot vad jag har att se fram emot i sommar! Barabadet öppnar (om det inte redan gjort det) och det kommer förhoppningsvis resultera i kallsupar och en halvtaskig solbränna, Sommarrock i Svedala bjuder på både Veronica Maggio och Thomas Ledin, återträff med HG, Falsterboveckan och hästtittande med HG-töserna, det blir två skolfria månader, Båstad i augusti, förhoppningsvis utlandsresa med storasyster och sedan såklart härliga kvällar tillsammans med vännerna. Malmögänget ska inte försummas denna sommaren! Kanske jag till och med tar tag i mitt löfte till mig själv om att lära mig några användbara ackord på gitarren. Där var min sommar i stora drag. Nu ska jag fortsätta min myskväll med lite Twilight och godis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0