No other place to be, than here

Så, jag förlorade kampen med mig själv om att läsa Twilight innan det blev New Moon. Har ju som sagt New Moon hemma medan de andra tre ligger i ett paket någonstans påväg till mig. Sent igårkväll startade jag att läsa boken, och inte förrän jag läst den sista sidan kunde jag lägga ner den. Då hade solen redan gått upp och det var egentligen dags för mig att stiga upp. Tacka vet jag för en ledig dag! Alltså tog jag min lite försenade skönhetssömn och sov till nu :) Då hoppas man att de andre tre dimper ner i brevlådan så att jag kan ha ytterligare en sån här natt, tre nätter i rad. Får läsa Twilight sist så att jag med gott samvete mot mig själv kan säga att jag faktiskt läst den, även om det var i en liten missplacerad ordning. Jag erkänner att jag grät när jag läste inatt, jag kände så igen mig i Bellas hjärtesorg, och allt det jag kände för ett par månader sedan hade satts på pränt där i boken. Det var verkligen vackert även om det nästan gjorde ont att läsa. Nä nu är det dags för mig att ta något att äta, åt inte efter att jag kom hem från jobb igår, så fastan har nu varit igång i 25 timmar, jag är liiiite hungrig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0