I am utterly and completely yours, if you'll have me

Det har varit hektiska veckor nu på sistone, ja eller inte så mycket hektiska som festliga egentligen. Teddy och hans kära vänner drog ut mig en onsdagskväll på Crown, och det slutade ju som det gjorde. Jag fick till exempel en parkeringsbot då min parkering gick ut sex timmar innan jag hämtade bilen. Sen gick jag ju barfota genom hela Malmö eftersom mina skor mer eller mindre köttade mina fötter. Fast det hela vägdes upp av minnet utav champagnedimman och jordgubbarna jag smaskade på. Det var ju som sagt på onsdagen, sen på fredagen blev det en hemmafest ute på Riseberga där jag återigen klämde in fötterna i höga skor (lääderstövlar!!) och gick fyllevandringar mitt i natten. Lördagen bjöd på min och mammas födelsedagsfest :) Livemusik, vänner och mer än allmänt skoj! Jag sattes på att sjunga och mitt uppträdande gick väl sådär, men när man får dansa med en flaska Sabai i handen klagar man inte! Det slutade med ett hopknökat sällskap i en bil till Malmö där jag släpptes av på Crown och mötte upp med mina vapendragare ännu en gång. Och så har det fortsatt, Crown onsdagen därpå med Lolli och Jesper som tillökning, en lugn fredagskväll, sen kom lördagen. Oooh denna lördag! Det var nämligen Sensation White. Så det begavs till Köpenhamn med syster och hennes sambos vänner, fuldricka var blandad och den bjöds laget runt flertalet gånger. När man väl hamnade på Österport var det bara att följa det långa tåget med vitklädda människor, och så hamnade vi tillslut på Parken där det skulle köas för att få ut sina biljetter. Det tog nästan två timmar innan man var inne i arenan, men då var det dags att dansa loss, och det gjorde vi verkligen. Wicked Wonderland var temat och jag hade gett mig själv en egen liten Alice-look. Vit kort klänning och vita knästrumpor, ja fast svarta pumps, det var helt klart godkänt. Det hölls igång fram till klockan två, sen blev det dags att börja ta sig till tåget och för mig även vidare till Deep. Kvart över fyra trillas det in på den mörka nattklubben med sitt Halloweentema, och jag var inte sen med att bli livrädd för liemannen som man var tvungen att passera på vägen till garderoben. Ja ärligt talat så skakade jag när jag gick förbi honom, usch för min barnsliga rädsla för att bli skrämd! Fast det utbyttes snart mot glädje när jag började träffa alla bekanta ansikten och helt klart var min kväll gjord. Sen att flera stycken stannade upp mig för att överösa mig med komplimanger och berätta hur vacker jag faktiskt är gör ju inte heller att man hänger läpp ;) Efter lite dans och ny dricka blev det en avslutning med McDonald's sedan för att somna på Teddys axel i en soffa på Värnhem. Helt enkelt har det varit riktigt bra utgångar nu på sistone. Dags att förbereda sig för sin sista lediga vecka i paradiset, och den sista helgen som fri innan skolan börjar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0