Nya dag, älskade dag

Godmorgon! :) Trots att regnet öser ner utanför och det är vääldigt kallt i huset så är jag positiv inför denna dagen. Fått sovmorgon idag, kunna vakna av mig själv även om klockan var sju och sen ligga kvar i sängen och mysa till halv nio. Det är himmelriket när man vanligtvis måste gå upp vid fyra. Och så har jag fått en ny sovkompis, Tia :) Det är syrrans katt som jag passar just nu, hon ska kanske även flytta med mig över sundet (syrrans sambo är allergisk så dom kan inte behålla henne). Till helgen ska jag nog sätta mig och ändra lite i min bloggdesign, attans att jag är helt hopplös när det gäller photoshop och sånt.. Någon som har tips på bra program som inte kräver en ingenjörs-examen för att reda ut? Är jäkligt sugen på att prova Dreamweaver, men 7000 kr för ett program är lite mer än vad jag vill lägga ut. Nä nu ska jag sätta min och fila lite på min labbrapport, sen hoppa in i duschen och bli klar till elvatåget.

Ha en superdag! :)


Kommentarer
Postat av: maria

trevlig blogg :)

2009-10-07 @ 13:23:02
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0