Snowflakes

Jag har inte kommit så pass lång som att känna hur julen är här. Men jag blir upprymd varje gång jag går genom snöhögarna, skrattar till som en barn när snön faller och småskuttar när ingen ser på. Fast vem visste att julpynta kunde vara så tråkigt. Det kräver ju att man städar. Då är det roligare att köpa och slå in julklappar. Speciellt hundarnas. Att komma hem lite nu i två dagar får nog igång julkänslan. Värma mig vid kaminen, mysa med djuren och bli bortskämd med hemmalagad mat. Det avslutas med fest och dans i kusinens sällskap. Sen återigen dags för Köpenhamn och jobbet.

Kommentarer
Postat av: Katta

tack för din fina kommentar vännen! Kram :)

2010-12-07 @ 20:12:57
URL: http://kattasfett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0