La Suede

Är hemma i Sverige nu en snabbvisit. Kom igår och åker igen ikväll. Skulle egentligen ta med mig lite sällskap över sundet, men den dealen blev inställd. Så det blir en lite smått ensam kväll med vin och ostar jag inte ens gillar. Fast jag kan alltid sitte och titta på mina nya stövlar. Ja nu är jag ägare till ett par knähöga stövlar utan höga klackar :) Nu ska jag inte frysa om benen mer! Och sen har det blivit klippning och färgning, så nu har man ingen utväxt som får en att se skallig ut. Fira detta gjorde kusinen och jag genom att bli påbackade på Coops parkering, så nu är dagen fulländad. Jag undrar nu bara hur jag ska få hem all min packning plus mitt nya Ps3 med alla tillbehör utan att dra på mig ryggskott. Och imorgon ska jag montera på nya lampor på cykeln min, tillsammans med att folkregistrera mig och jobba. En massa saker som ska hända ja. Nä nu ska allt packas ihop pch sen blir det att bege sig till bussen. Sakna mig inte alltför mkt nu tills när jag kommer tillbaka nästa gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0