..

Jag har aldrig varit bra på att dejta, inte efter samhällets normer iallafall. Det hela med uppvaktandet gillar jag, men sen tycker jag att allt går så långsamt, och varför ska det finnas regler för när man ska göra vad? Därför försöker jag ha lite annorlunda dejter, och definitivt inte hamna på en middag med efterföljande bio. Igår blev det halvt klyschigt med drinkar på Hard Rock Café. Men det gick över förväntan och sällskapet kunde jag inte heller klaga på. Speciellt inte eftersom han varit den som tvingat mig att slå på sandsäckar dom senaste månaderna. Men som tur är har min hatkärlek gentemot honom inte varit särskilt stor, och numera är den mest en slags genuin glädje. Kanske blir det något där, kanske inte, men vi ser till att ha trevligt medan vi långsamt bestämmer oss. Dessutom, det är aldrig fel med fler vänner vars sällskap man njuter av. Så när kampsportsmannen nu visat mig sin värld ett bra tag, blir det dags för mig att visa honom min hästvärld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0