CLARK!!<33<33<33 16/4-2007(Utdrag ur min blogg på myspace.com 17/4 06:08)

Jaha, årets första spelning för mig då ja =) Känns så sorgligt att det kanske även är den sista innan jag åker till USA. - Men då kan jag ju alltid försöka att sprida mitt gillande till den amerikanska befolkningen ;) jag har ju som sagt två månader på mig. ^^  Kan säga att Clark alltid överstiger mina förväntningar, och när den sista låten är slut vill jag bara har MER!.. Har bara varit hemma sen fyra, men ändå har Our best 2nd album gått om minst en gång i stereon - vilken tur att mina grannar gillar min musiksmak =P


Jag är nöjd med kvällens utgång och misstänker att Lolli delar min åsikt, även om hon nu sover medan jag är klarvaken och fortfarande är hög av musikens magi. Kvällen har bestått av Clarks efterlängtade spelning, sedan "efterfest" på Victors och i nån killes lägenhet - som för övrigt angav sig för att vara fd klasskamrat med Anders i Clark. Halva inne alltså ;) haha   Vid tre kändes det som om det var lagom tid att gå hem, eftersom de andra skulle sova. Tyvärr upptäckte vi väl nere på Värnhemstorget att bussarna slutat gå och inte började igen förrän fem. - Så det var bara att ta på sig det stora leendet och gå hem. Väl hemma åt vi "frukost" och sedan gick Lolli och lade sig medan jag satte mig vid datorn. Bussen till skolan går om sådär en halvtimme och jag har inte brytt mig om att varken plåstra om mina skoskav eller byta till en mer "skolig" outfit.


This is the beginning of a new era, and I can't wait to see what's comming out of it. Drottningen min, det är så här vi ska göra från och med dagen jag fyller 18 och sedan varje kväll tills vi är så pass gamla att vi inte längre njuter av nattens mystik och under.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0