Once upon a Friday

Ja gårdagen var en omvälvande dag (och kväll). Kom hem för sådär en timma sen och alla intryck har ännu inte hunnit sjunka in. Först en helt vanlig och tråkig vardag som fick livas upp med lite shopping =) Köpte ett nytt linne till kvällens utgång. Sen game-studying och tillsist möta Lolli och Eddie i stan för att ta oss hem till mig för Idolmys (som för övrigt endast innebar att se de två sista låtarna medan vi gjorde oss iordning för utgång). Mötte sen upp med Julian i stan och drog till B&B (kan säga att det är favoriten ja) där vi träffade folk från förra helgen. Snack om att dra vidare så efter några cider vandrade vi runt och kollade upp ställen att gå på. Hipp var alternativet, men med en tunn studentekonomi så var det inte alla som kunde hänga med. Vi delade på oss och vi utan inkomst drog tillbaka till Lilla torg och in på Husman (?). Nice talk och en massa sökande efter Kino, han var nog på semester. Husman byttes ut mot efterfest vid Lorensborg, typ, och där försvann resten av timmarna fram tills att bussen gick hem 09.51. 

Välkommen Lolli till min nya hobby, du indoktrinerar allt i mitt liv tycker jag ;) But I like you anyway

23/11-2005
"Jag fick tårar i ögonen när jag läste Stjärnisens dagboksinlägg från igår. Och så fanns jag inte där för henne. Förlåt mig så himla mycket. Jag klarar inte av att veta att du inte mår bra. Du förtjänar att må bra. Du är söt när du är ledsen men tusen gånger sötare när du är lycklig. Och jag vet inte hur du ska bli det när han rymmer dina tankar så himla mycket fortfarande... Älskar dig! "

Det är detta jag saknar med oss, en samhörighet jag aldrig kommer få med någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0