Super girl

You can tell by the way she walks that she's my girl
You can tell by the way she talks she rules the world
You can see in her eyes that no one is her Chi
She's my girl my Super girl

Måste bara skicka en liten hälsning till min Drottning som så sött skrev ner hela game-ordlistan i ett block för att inte glömma bort uttrycken.

En dag kvar av skolan, sen avslutning =) Slagt med töserna, och sen passa huset när "de vuxna" är borta. Och fira jul såklart! Lille julafton hos pappa, en massa hårda paket hoppas jag på ^^ Eller jättetunna =P

Noll blogginspiration idag
A-Z, 8 down and 17 to go..

And then she'd say it's OK I got lost on the way
But I'm a Super girl and Super girls don't cry
And then she'd say its all right I got home late last night
But I'm a Super girl and Super girls just fly

And then she'd say that nothing can go wrong
When you're in love what can go wrong
And then she'd laugh the nighttime into the day
Pushing her fears further along

Kommentarer
Postat av: Lolli

haha, naaw, sicken fin hälsning jag fick ;) den kommer alltid hänga efter mig nu va? :P kärlek!

2007-12-20 @ 22:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0