Rockykväll med Lolli

Ja igår var det en riktig slappedag med Lolli. Syster min har spenderat helgen i Köpenhamn tillsammans med sambon Peter (dom firade 2 år igår), så jag skulle ta hand om deras urgulliga kattunge Tia. Så jag och Lolli sov i deras lägenhet inatt. Vi hade det riktigt trevligt med en Rockykväll tsm me pizza, glass och kakor =) Eftersom jag reda hade sett Rocky I-IV, så kunde jag ta det lite lugnt och småslumra när det behövdes. Mn när Rocky V kom på var det spänning!! Vi äääälskar Rocky! xD Så nu hägrar bara den senaste uppföljaren, Rocky Balboa.

Jag kan för övrigt säga att det inte är lätt att gå på isgator med en tung matkasse. Dessutom är det inte lätt att hitta på Limhamn när man endast brukar gå och fika på Europacafét. ^^

Man kan säga att helgen har varit till belåtenhet, fest, filmmaraton (såg 8 filmer sammanlagt) och fått ha umgåtts med min söta lilla norrlänning.. Det enda som inte gått som jag vill är pluggandet och ridningen, men det är ju lite svårt att kunna ta sig till stallet om inga vägar är plogade. Måndagsträningen hägrar nu istället. =P

Prov i Kemi B imorgon, misstänker att det kommer gå precis som mitt så kallade pluggande, alltså helt åt helvete. Men men, det finns alltid komvux (iaf i något år till).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0