Goth?!

Funderar ärligt talat på att bli goth =P  Allt är ju så jäkla snyggt!, fast att färga håret svart vill jag nog inte =/    Men resten hade man inte tackat nä till ^^      Och sen hade det ju retat gallfeber på mamma - färga håret alltså, resten hade hon nog inte brytt sig om. Fast lite färg ska i håret imorgon har jag bestämt mig för =) Blått.. Eller rättare sagt mer blått, har en halvt blå lugg för tillfället, morgon ska den bli helt blå xD Eddie skulle nog nästan vara lite stolt över mig.. Hahaha

På sistone har det varit ganska mycket festande, och man kan ju inte säga att man inte trivts. Ganska kul när det är olika människor varje gång eftersom det annars kan tendera till att bli ganska tråkigt i längden. Igår var det dags för fest hemma hos Eddie, och jag fick prova på att vara goth =) Har nog alltid haft en liten förkärlek till svarta kläder och lite mörkare sminkningar. Tänk ändå vad mycket man kan göra och hur kreativ man tillåts att vara när hårda sminkningar är tillåtna. Nä som sagt, imorgon blir det en tur till Shock (favoritaffären) för att kolla utbudet och sedan hårfärgsinköp. Får väl se hur man ser ut efter det =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0