SommarRock och lite annat smått och gott

Ja nu har SommarRock haft sin gång även denna sommar, och jag har lämnats med ett sting i hjärtat då det kommer att dröja ett år till nästa gång!!  Men inte hade man tråkigare för det! =) Carro stoltserade med sitt gröna band (själv fick jag ett rosa ^^ med betydelsen - denna här är för ung för att dricka alkohol på området, men skit i om hon redan är stupfull när hon kommer in) och var väldigt duktig på att påminna mig om att jag inte skulle få ett sådant förrän nästa år - då hon för övrigt är för gammal för att dricka. Men inte sörjde Sara för det - ni vet, man kan ha kul utan alkohol. Ja även om jag fått bevisat för mig att många dansar bättre när de faktiskt konsumerat lite av denna brygd. Mina älsklingar - Clark - spelade i år och jag var längst fram som vanligt ^^ Ja detta med längst fram var ett huvudtema för helgen och alla blåmärken kan bevisa det =P   Några bilder blev det tyvärr inte för min del, men vi fastnade faktiskt på en av "pressens" bilder

Jag älskar SommarRock, och varje år lyckas jag hitta några nya vänner där xD   Vissa mer söta än andra ;)

Ja förutom Rocken då, så har man klippt sig och sedan softat allmänt.. Det här med sommarlov är en utmärkt uppfinning! Dock är det illa när man sover hela dagarna.. ^^ Men lite av dagarna "slösar" jag bort på att övningsköra med Magnus. Kan ju inte precis kalla mig en naturbegåvning längre, men allt funkar som det ska =D Fast jag är ju inte i närheten av Lollis briljans än, ja den kvinnan kan köra!! (Även om hon lyckats få motorstopp första gången man såg henne i en bil ;9   haha)

Falsterbo nästa, ja vad går upp mot hästar nu under sommaren?   Inget!  (Förutom isglass och dopp i poolen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0