En fest man sent glömmer

Ja rubriken leder på både gott och ont. Innan allt började igår så kändes det så bra, att hålla fest för vännerna såhär inpå slutspurten =) Jag och Carro fixade nere i lokalen och skrev sedan packlista inför Säffle. Så småningom började folk att strömma in, och alla stolarna runt de utsatta borden blev ockuperade. Stämingen var precis som på alla andra fester, och man kan tro att jag njöt för fullt. Om vi hade stängt ner då vi borde, så kanske det hade förblitt så oxå. Men visst måste man pröva gränserna, se hur länge man kan ha igång musiken innan nån klagar. Dock hann vi inte komma så långt förrän bråk startade och det bara var att stänga ner.

Trots det sista så kändes festen ganska lyckad, med mindre missöden. Skulle även vilja be den som tog 500 spänn från mig att gärna ge tillbaka dem en dag. Men sånt är livet, you just have to go with the flow..

Eftersom själva festen var förstörd så drog vi vidare på efterfest, och var sedan hemma runt fyra.

Jag har nu lärt mig en läxa - Bjud inte in folk som du inte känner, och be inte folk att ta med sig många kompisar för att få ett större antal personer närvarande. Tydligen är detta ganska ineffektivt för en fest som man vill ska bli lyckad. Nästa gång blir festen hemma i esarp istället, där måste folk få hjälp för att kunna ta sig både dit och hem. Dessutom kan vi ta tag i problemen på vårt eget vis, utan en massa inblandningar från folk utifrån.

"Det sjukaste jag varit med om" - en intressant komplimang må jag säga, men nog fan den bästa ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0