Poledancing

I'm feeling weird I say
something's going on
but not in love I know
that's for sure




Poledancing är vad jag nu vill prova på, men hur ska jag hitta ett ställe som har dessa lektioner med detta på schemat? Någon som vet? Vet att det finns ett ställe i Stockholm, men lite svårt (och dyrt!) att pendla från Malmö varje vecka. Stripaerobic vill jag oxå prova på, men då kan man ta hjälp av Carmen Electra och hennes instruktionsdvd. Dags att börja använda sig av det kära google och leta rätt på dessa smaskigheter ^^ Och för den som inte vet, nej detta är inga utbildningar för hur man blir en bra strippa, utan dans som tränar hela kroppen och som man kan använda på dansgolvet. Fast det går ju att använda i andra sammanhang oxå om man vill.. ;)

I just don't know what to do with myself
I don't know what to do with myself
movies only make me sad
parties make me feel as bad
cause I'm not with you
I just don't know what to do

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej,
Hittade ditt inlägg om poledancing via google. Jag skulle också vilja testa på denna träningsform. Bor i Höör så Stockholm är lite långt borta för mig också. Malmö/Köpenhamn skulle funka bättre. Fått veta något mer sedan du skrev inlägget? Hör gärna av dig!
Hälsningar
Nina

2007-10-08 @ 18:33:32
Postat av: Nina

Hej,
Hittade ditt inlägg om poledancing via google. Jag skulle också vilja testa på denna träningsform. Bor i Höör så Stockholm är lite långt borta för mig också. Malmö/Köpenhamn skulle funka bättre. Fått veta något mer sedan du skrev inlägget? Hör gärna av dig!
Hälsningar
Nina

2007-10-08 @ 18:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0