Schack Matt


I don't know what it is that makes me love you so
I only know I never want to let you go
'Cause you started something, can't you see
That ever since we met you've had a hold on me


Att plötsligt inse att ens så kallade verklighet inte längre stämmer
är verkligen skrämmande.
Jag? Kär?
Det kändes aktuellt för så länge sedan,
men hade aldrig kunnat tänka mig att det skulle hända nu.
Hur ska jag kunna förklara detta?
Något så idiotiskt som ändå aldrig kommer att gå i uppfyllelse.
Jag hade min chans och förstörde den, en ny kommer jag inte att få..
Vad väntar mig imorgon? En dag av längtan, besvikelse eller uppgivenhet?
Osäkerheten bränner och känslan av maktlöshet gör mig rädd.
Jag vet inte vad nästa drag är och det är inte min tur att flytta pjäsen.

Schack Matt


It happens to be true
I only want to be with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0