Time to try your wings

Idag är det dags för Lolli att prova sina vingar och flyga utan mig.. =( Haha, nästan lite melankolisk över det faktiskt! Jag vill oxå vara med.. Men men, istället ska man på middag med släkten och lägga sig tidigt så man är i form till sin helgapu på Flyinge, två dagar där man fryser häcken av sig i ett stall och sen utvärderar sitt arbete efteråt i form utav en apurapport som ska betygssättas och vara grund för ens slutgiltliga betyg i häst- och stallskötsel. Kul va? Som det så ofta citerats "Ja ä inte bitter". Inget längre inlägg, inte riktigt i skrivarzonen just nu.. Kanske senare =) Och så måste jag lägga upp videon till en av de bästa låtarna som finns!! xD


Kommentarer
Postat av: Lolli

suck, desvärre vart de ju ingen utgång för min del.. det med att bita, slå o sparka på mattan funkade inte lika bra på mina föräldrar som förr i tiden. :P

2008-01-25 @ 20:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0