Black-spotted fingers

Vaknar upp och gnuggar mig rutinerligt i ögat, tittar på handen och upptäcker att vissa fingrar antagit en svart ton, likaså har kudden fått lite svarta partier här och var. Tar någon sekund innan hjärnan kopplar och ett stort leende breder ut sig över mina läppar, "Just fan, det var Rocken igår" =) Jag brukar då inte sova med sminket på men igår var man helt slut och då är man ursäktad. En trötthet som orsakats utav massivt dansande, hoppande och sjungande dessa dagar. Sedan kontinuerliga besök i öltältet och därefter toaletterna, ja eller tvärtom. Publiken utlovade igår att om Magnus Uggla flyttade ner till Skåne skulle Malmö döpas om till just Magus Uggla och vi skulle alla ge honom halva vår lön. Dock stämde jag inte in i det slutnämnda. En härlig helg som tyvärr alltid måste sluta någon gång, men nästa år är vi på det igen ^^

Har nu kollat in mina antagningsbesked från Lund och Malmö, antagen såklart, men vet inte om jag ska välja Danska eller Medie- och Kommunikationsvetenskap..? Dessutom väntar jag fortfarande svar från Köpenhamn, 30 juli kommer beskedet. Även om det känns ganska overkligt att jag skulle lyckas på första försöket.

Igår såg jag fyndet, jag blev besviken.
Brustna hjärtan kan inte älska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0