Dessa dagar

Jag är oväntat lycklig, lyckligare än vad jag teoretiskt sett borde vara. Ibland börjar jag undra om jag verkligen vet hur det känns att vara kär eller älska någon, för jag kommer över dem alla så ofantligt fort. Eller rättare sagt, jag sörjer dem knappt ens en kväll och är sedan som vanligt (oftast bättre) dagen efter.

Sommarrock är i full gång, och här sitter man halvt döv efter Joddlas spelning och hör hur det fortfarande ringer i öronen. Lite sorgligt att det är över redan imorgon. Sen jar jag träffat en Zetterman idag, eller nääe, en lookalike var det ^^ Killen var så sjukt lik Daniel Zetterman att jag bara var tvungen att gå fram och säga det till honom. Såklart visste han inte vem människan var men ställde gärna upp i hans ställe, En middag och gratis hotellrum vänta på mig. Fanfoto och autograf var även erbjudet. I'm telling you, det var sjuuukt likt!

Okej, dags att sova ruset av sig. Imorgon är en ny dag och den ska startas med ett skönt bad och lite Shantaram innan xidern ska ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0