Breifing

Någon mer än jag som hatar när folk via msn länkar varje gång dom skrivit ett nytt blogginlägg? Jag menar, varför?! Om någon har en bra blogg så lär jag upptäcka det och sedan följa den utan att behöva bli påmind. Varför fiska efter läsare för varje inlägg? Skriver man inte för sin egen skull?

Nog klagat, dessutom är jag inte särskilt bra på det..

Idag har jag funderat över varför man går tillbaka till sina ex. Kanske en konstig dagsfundering, men det är ju så vanligt. På något sätt så måste det vara själva tryggheten i det man känner till sen innan, att man redan vet vad man har och därför inte "köper grisen i säcken". Fast om det är ett ex så måste det ha gått snett någonstans.. Med tiden glömmer man bort allt det som orsakade uppbrottet och man minns bara det positiva, så är vi alla, och vi minns inte allt negativt förrän vi är tillbaka i det igen. Men varför välja ett ex? Det är att gå baklänges istället för framåt. Jag förstår hur man hamnar i den sitsen mer än väl - jag har upplevt den flera gånger i olika former och det blir aldrig lättare.

Fan, min mage skriker efter mat och stör mitt skriveri. Borde lära mig att käka mer än en gång om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0