Waiting

Idag är sista dagen jag får rida pållen innan han åker på bete, kommer sakna honom som fan faktiskt.. Intressant att man kan fästa sig så snabbt vid ett djur som inte är ens eget. Fast vet ju att Anna tycker om att jag rider honom, så när han kommer hem igen så fortsätter förhoppningsvis mina träningar på honom. Får bli en liten bild på oss här nedan då ja ^^ Lite framridning inför hoppning i Skabersjö slottspark (vilket förklarar att jag för en gångs skull har skyddsväst ;]) Haha, ni vet, riktiga män pillar inte på flickor som bär skyddsväst..

Hur ska jag klara mig utan ridningen i sommar?!

Egentligen hatar jag såna här meningslösa inlägg som berättar om min dag i tråkiga drag, men tänker tråka ut mig själv (och er) och göra det. =P Träffat söta lilla Frida (vilket händer alltför sällan nuförtiden) uppe i Malmö stad =) Käkat de berömda toastsen på Greekway och sedan shoppat loss på Butik Blå och H&M. Fyndade en vindjacka från Esprit, en kjol, två linnen och en pullover från H&M. Skulle vatt tre linnen men råka lämna kvar ett i omklädningsrummet, så får åka in och köpa det imorgon istället. Efter att man varit duktig och putsat alla husets fönster utifrån. Måste komma ihåg att köpa beefjerky till syster oxå, hon drömmer om dem sen vi var i USA förra sommaren, så det är en ganska bra början på hennes 23-årspresent. Nä, dags att sticka till stallet. Får skriva nått kreativt när jag kommer hem därifrån inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0