Musik och lite till

Everytime we lie awake
After every hit we take
All the feelings that I get
But I still don't miss you yet
Every roommate kept awake
By every sigh and scream we make
All the feelings that I get
But I still don't miss you yet
Only when I stop to think about it

Jag äälskar MySpace! Ett enda stort skafferi med örongodis i precis alla smaker. Ganska lätt att gissa vilken sida som förser mig med musik hela dagarna. Nedan kommer lite smakprov (namedropping) på vad som spelats hos mig idag =) Lyssna och njuuuuut

Clark Lars Winnerbäck Three Days Grace Joydrop L.A. Slum Lords
Indiana Gregg Frida Jonas Brothers FatCamp

Okej, förutom att spränga mina högtalare så åstadkommer jag andra kreativa saker emellanåt, har till exempel tagit tag i min text-/diktsamling nu igen. Sedan har jag fullt upp med att plugga till alla prov efter lovet och skriva på projektarbetet som minst sagt inte går så bra som man kunnat hoppas på. Körkortet har legat på is länge nog nu och har börjat att arbetas på igen så att jag får det innan sommaren =P Helst innan "föräldrarna" åker till Egypten ska det vara klart. Och Göteborgsresan, den som först ställdes in för att sedan tas upp igen igårkväll.. Fast boendeutbudet är riktigt krasst, kombinera två innebandyturneringar med Olympiatravet och det resulterar i fullbokade hotell och vandrarhem - det suger verkligen för jag vill åka. Vad sägs om två tjejer boendes i en cabbe under tre nätter? ;) Misstänker att vi inte skulle bli särskilt populära på krogen iaf. Ja sen har jag bestämt mig för att leva vitt i minst en månad, ingen alkohol alls, inte innan antingen Gbg eller helgen jag passar pappas lägenhet.

Nä, dags att återigen sätta mig med matteboken och traggla integraler..

I hate everything about you
Why do I love you

Only when I stop to think about you, I know
Only when you stop to think about me, do you know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0