Ordbajs

Okej, bloggtorka ett tag nu.. Skyller på att mitt febriga tillstånd de senaste dagarna. MEN idag är det bättre, nu är vi på väg tillbaka till det normala och får iaf uppleva två av de fem sista dagarna i denna sista skolvecka. Morgondagen lockar med betygssamtal i projektarbete och samhälle(?), religionsprov där jag ska redogöra för de monotistiska religionerna och ett kort föredrag där vi ska diskutera negativ miljöpåverkan på Stora barriärrevet. Jag känner att jag verkligen lever dessa dagar. Fredag blir iaf lite bättre =) Startar upp kl 8 med ett ridprov ute på Flyinge, sedan har vi en avslutningsceremoni mellan 10 och 12. Lämna in våra kära passérkort, äta tårta och få ha våra studentmössor på. Fast själva studentoutfiten blir det inte, den är ju helig ffs! =P Guud, önskar att jag haft tid att skriva mer, har ett inlägg i skallen som jag måste få ur mig snart. Imorgon, eller fredag, allra senast i helgen ska det publiceras. Nu väntar de sista arbetena som ska skrivas, ett prov som ska pluggas till och en powerpoint-redovisning som ska färdigställas - och allt detta till imorgon. Just det ja, jag var på arbetsintervju idag. GO me! \m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0