Long time no see

Jag ska inte klaga alltför mycket på mina kollegor som inte bloggar då jag själv varit inaktiv i snart två veckor. Visst hade jag kunnat skriva varje dag om allt jag hittat på med min söta och underbara pojkvän, men det är ju inte det ni vill höra =P Och det vet jag mycket väl. Ja så för tillfället spenderar jag istället min tid med att rensa på mitt rum, för vad händer inom kort? -Jo, jag ska måla och möblera om. Hittills har fyra lådor med böcker ställts ut i förrådet och två sopsäckar med gamla dokument åkt i soptunnan. Och så ska mitt kollage på dörren bli helt klart =)

Här kommer lite bilder på hur det ser ut i nuläget

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0