I brist på annat

Namn: Sara Madeleine Elisabeth Wüeggertz
Piercingar: Inte än
Tatueringar: Helt klart, en för tillfället, nummer två är i skaparstadiet
Längd: 1,73
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: I grund och botten blond, just nu brunett
Är du kär i någon: Väldigt
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nä, men hade gärna haft en egen lägenhet i Malmö eller Köpenhamn
Vilket shampoo använder du: Varierar
Vilken parfym använder du: Har runt 30 stycken, men favoriterna är alla DKNY som släppts, Prada Tendre och Diesel Fuel for Life.
Vad är du rädd för: Mörker
Gillar du att tvätta: Roligare än att diska


ÖVRIGT

Vad har du gjort idag: Sovit, myst med hundarna, kollat på teve och pluggat.
Var det kul: Kul och kul, avslappnande.
Hur tidigt steg du upp: Kvart i elva tror jag
Gillar du att slåss: Njaae, men kuddkrig och brottning är aldrig fel.
Vad ska du göra ikväll: Plugga och göra klart mitt rum.

Är du seriös: Antingen überseriös eller helt off.
Var har du ont: Fötterna, efter jobb igår.
Använder du hårspray: Nä, mitt hår blir bara konstigt om jag använder det.
Kan du stå på händer: Haha näe, jag skulle inte utmana min klumpighet.
Favoritserie: Ingen aning.. CSI?
Salt eller socker: Socker
Är du glad nu: Jodå
Var du glad igår: Joo, dock lite irriterad över för lite sömn
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Stockholm: har blivit kallt.. Nananaanaaaa (Oh yeah, det var Orup som sjöng det)
Göteborg: är mysigt
Kan du sjunga: Utan att skryta, ja, det kan jag. Rätt bra också faktiskt.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner, snabbmakaroner
Ett land jag helst vill besöka: Island, eller USA igen.
Sparar till: En vägg-TV, en laptop och någon sorts resa.
Pålägg som gäller: Skinka eller Philadelphiaost
Dagens dryck: Proviva jordgubbsdryck


Kommentarer
Postat av: Peter PC Carlsson

just idag har vi samma dryck, proviva jordgubbsdryck. Älskar den, framföraltl den som är för tjejer Female.... trotts att jag är kille.



Adjö Madde

Gå in och läs om Maddes kamp mot cancern, hennes mammas beskrivning när hon lämnade jorden och hennes pojkväns varma ord. Ge sen ditt stöd till cancerforskningen. Länk Enbart gästblogg av Anne. http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

2008-10-20 @ 13:57:22
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Jocke

Okej, då vet jag en hel del om dig (;

2008-10-21 @ 16:15:42
URL: http://metrobloggen.se/owa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0