Pepe's Bodega och vita converse

Det är Båstad som gäller denna helg, Båstad. Körde upp igår och stannar fram till söndag. Eftersom jag ska vara taxi till bröllopsgäster ikväll fick det festas i stan igår. Uppstart i stugan med drinkar och Dooley's och vi var verkligen på G när storasyster släppte av mig och kusinen vid Pepe's i hamnen. Cider cider cider och engelsmän bestod det mestadels utav, ja och en eller två snygga bartendrar. Kvällen rullade på och det blev ju natt, tequilashots inköptes och spottades ut, fortfarande är jag inte helt överens med den djävulsdrycken. Lite smått besvikna var vi över det väldigt lilla dansgolvet som i princip bara bestod utav två större trappsteg och en liten yta inklämd efter baren. Under ett mobilsamtal ute i rökrutan får jag syn på dom vita conversen som hänger uppe bland vimplarna längre ner mot hamnen, jag blir såklart triggad utav att ta med mig dom hem. Det blev en klättring men jakten misslyckades. Istället fick jag en spräckt display och är numera mobillös. Idag ska jag erövra dem, rapportering utlovas.


Kusin i rökrutan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0