The revenge of the broken display

Det var en bit upp, och jag som klättrade där igår..

Som sagt så skulle jag ta dessa converse i utbyte mot min telefon, det krävdes tre etapper innan det lyckades. Först åkte vi dit vid skymningen och försökte putta ner dem med ett paraply, sedan blev det att dra ner dem med en markisstång efter midnatt, till sist fick vi ner dom runt fyra på morgonen när vi kört dit med en stege och klippte av skosnörena så att dom trillade ner. En massa meck, men nu är jag nöjd. Min söndriga display känns nu inte lika påtränglig längre, jag fick en jädra souvenir i utbyte. Nu står dom i hallen och ska torka efter att ha utsatts för regn hela dagen. Kan även nämna att det är 40:or, alltså min storlek ;) Vadå ödet?

 
Markisstången i högsta hugg

En välförtjänt souvenir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0