Tårar till film

Seven Pounds, The Curious Case of Benjamin Button, Changeling, tre filmer jag sett på sistone och som genast lagts till på listan över filmer som är bättre än bara bra. Satt igår och mös medan jag tittade på Changeling, riktigt bra film även om jag gärna hade sett ett annorlunda och mindre abrupt slut. Fast min favorit hittills i år är lätt Seven Pounds, längtar tills den kommer ut på dvd så jag kan sitta och bara låta tårarna rinna medan jag ser den helt underbara filmen om och om igen. På något sätt så kunde jag bara inte få fram en enda tår när jag såg den på bio, förmodligen problem med att visa sådana känslor publikt (och kanske lite rädsla över att förstöra sminket =P), vissa kan tydligen inte gråta på beställning även om man gärna velat. Fast A.I. i en biosalong hade nog gjort susen. Ge upp hulkandet och låt bara tårarna rinna, det är så man gråter vackert.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh jag älskade också Seven pounds....

Helt underbar

2009-02-18 @ 22:37:47
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0