I veterinärtankar

Ah, idag skulle jag vara duktig och fixa med ansökningspapperna till Köpenhamn så att dom var inne i god tid ^^ Tji fick jag, dom har inte släppts ännu. Hittills får jag skriva mitt presentationsbrev och samla ihop mina rekommendationsbrev.

Vad är min dröm om framtiden? Jag vill ha min alldeles egna praktik inriktad på både sällskaps-/hobbyhästar och sporthästar, fast först ha några år på nacken som veterinär på en väletablerad klinik så att jag får mig ett namn i hästvärlden. Om jag har tur bor ju mamsen kvar på landet och stallet kan lätt byggas om till en klinik med både röntgen och operationssal. Fast frågan är ju om man vill "flytta hem" igen ;)


Kommentarer
Postat av: MALIN

Fin blogg!

2009-01-31 @ 19:06:00
URL: http://haschplanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0