Park Café by night

Personalfest igår jaaa. Trevligt värre. Uppstart i min lägenhet med drinkar och vattenpipa tätt följt utav taxifärd till Park där vi skulle dansa natten lång. Fri bar gav mig en bra förutsättning för en riktigt trevlig kväll och sju timmar senare var jag fortfarande igång på golvet, shaking my ass off! Kollegorna mina är riktigt roliga, även om två utav dom manliga är lite blyga och även lite smårädda för mig. Stackars pojkar som skräms utav avdelningens yngsta medlem, den enda svensken, tösen med det stora leendet. Dock får det ju påpekas att min personlighet rosats utav de andra från varuhuset, och igår var inget undantag. Det gillar vi. Så när svetten smög sig ner för kroppen och musiken sjöngs till i dom svingande rörelserna man utnyttjade i takterna som pulserades genom varje liten kroppsvrå. Det var en riktigt härlig kväll. När natten började bli morgon blev det en taxi hem där det åts chips i sängen och det gjordes intressant nog så pass intensivt att gommen min är något sårad idag. Men dagen efter är trevlig, vakna i en mjuk säng, dricka litervis med vatten och mjölk, gå runt i lägenheten med sin stora sovtröja och bara mysa. Ja iallafall fram tills att dagens gäster kom vid lunch. Helt klart ett bra avslut på denna helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0