Tjurighetsdag

Idag är det piss, inget är kul, vad är fel? Lets see!

Negativt
- Tenta imorgon som jag säkerligen kommer dumpa, vilket leder till en icke-godkänd kurs.
- Hittar ingen lägenhet med långtidskontrakt.
- Vill inte flytta ifrån min nuvarande lägenhet, max 4 månader kvar innan kontraktet löper ut.
- Lyckats få två sjukförsäkringar och får inte tillbaka pengarna från något utav bolagen.
- Min stora vattenpipa fungerar inte, har den aldrig gjort.
- Min senaste gh-gitarr funkar heller inte, aldrig gjort, pga borttappat kvitto kan jag inte få en ny.
- Det är sol ute, jag är instängd med plugg.
- Träningen har resulterat i att jag gått upp i vikt istället för ned.
- Mitt Spotify funkar inte i Danmark, måste köpa premium. *MORR*
- Hittar ingen balväska.
- Herbalife smakar inte gott längre.
- Sjuuukt sugen på glass, chips, godis, socker.
- Kurslitteraturen ruinerar mig.
- Brände mig rejält förra veckan och nu fjällar jag
- Mitt senaste skoköp var ett misslyckande, strl 38 som köptes var för liten, strl 39 är för stor.
- Sommaren är alldeles för långt bort.
- Virus på kamera och minneskort.
- Epilering gör ont.
- Brun utan sol gör även handledstatueringen brun.
- Att vara rödhårig är konstant arbete, varför är jag född blond?
- Hur mkt jag än städar så är lägenheten ett bombnedslag fem minuter efter igen.
- Grannarna godkänner inte mitt sjungande under städningen.

Positivt
- Det är sol, sommaren är på väg.
- Carro kommer imorgon.
- Tivoli har öppnat.
- Konsert och utgång imorgon.
- Personalfest på lördag.
- Pappa kommer på söndag. :) (Första gången han besöker mig sen flytten)
- Jag börjar bli liiite brun tack vare brun utan sol.
- Uteserveringarnas tid har kommit.
- Jag slipper ha tråkiga jeans nu. Istället blir det klänningar och kjolar.
- Varje helg fram till juni är redan bokad med awesome activities.
- Skämde precis bort mig med gulachsoppa till lunch.
- Har äntligen lärt mig dricka det danska kranvattnet.
- Hoppas på Italien i sommar.
- Epileringen ger fin, slät hud.
- Bra lön.
- Rea på Nelly.com resulterade i en söt festklänning.
- Nya kläder sen shoppingrunda i tisdags.
- Igår lyckades jag äntligen få över bilderna från det virusdrabbade minneskortet.
- Allteftersom dessa listor skrevs kom jag underfund med att livet inte är så illa ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0