Kvällar på Rosies

Och så var jag hemma från en utgång i Köpenhamn. Det är lite annorlunda för mig numera, hela saken att bo i en ny stad och inte känna någon. Men ikväll var jag väldigt bra i centrum där på krogen och jag gillade min uppmärksamhet. Fast när den upprepade frågan om varför jag är singel kom upp och när jag svarade med mitt vanliga svar att jag inte ville gå något förhållande nu när jag flyttade, så känner jag att mina argument falerar och mina tankar vandrar iväg. Jag är ledsen över att erkänna att min egna styrka inte blivit särskilt större under året som gått, men jag försöker. Även om mina dåvarande värderingar numera bara verkar vara anledningar för att vara tillgänglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0