MidsommarsMalmö

Lite sent är det väl, men jag tänkte faktiskt berätta om min midsommar. Ja trots tidigare planering så blev den i Sverige, och det tillsammans med syster, hennes vänner och min söta söta Sofie. Fast först fick jag ju starta upp firandet utan dom alla och istället med mammas gäster. Men det var inte alltför hemskt. Mat och dryck åkte ner och klänningen jag köpt dagen innan tycktes bli mer och mer urringad. När jag var väl igång och fira med dom andra "ungdomarna" behöves det inte läggas nån oro över. Dock skapade det ju lite frågor när det skulle bli brännboll mot dom andra midsommarfirande på gården. Så klänning och sommarskor byttes ut mot löputrustningen och sen var man redo! Behöver jag ens säga vem som vann? ;) Rundpingis, mer dricka och tillslut smyga iväg till gästrummet och däcka glatt i sängen. Sen finns det något bättre än dagen efter?, att vara mjuk i hela kroppen och bara mysa sig igenom tillvaron. Piggnade till på eftermiddagen och när kvällen kom blev det Möllan med kusinen och allt eftersom trillade annat folk in. Ja tack till dricka och sköna sommarvindar. Klänningen från gårdagen verkade fortfarande lite urringad, men inget en t-shirt inte kan fixa. Emil fick sin present och Fiskefjäs var målet. Några timmar senare var man påväg hem till Köpenhamn, ännu mera avslappnad och med en ännu högre mysfaktor i sinnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0