Våååååår xD

Ja och så kom våren till slut =) Till och med en solskygg människa som jag har uppskattat dessa underbara dagar i värmen. Visst, inget solande förrän tidigast onsdag nästa vecka (två veckors vila är ordinerat till tatueringen), men sen är det tävling mot klockan som gäller! Ska bli "brun" till Säffle =P

Idag fyllde moster min 40 år, så man fick en anledning till att träffa kusinen. Inte för att jag behöver en anledning för det, men hon är alltid upptagen när jag är ledig ^^ Tror ingen annan människa kan göra det så roligt att spela strandtennis i trädgården. Tydligen är uppgiften "träffa bollen och skjuta rakt" väldigt svårt, och racket var inte så lättmanövrerat som man skulle kunna tro ;) Efter tre timmars lagom intensivt spelande fick ja åka hem för att ta tag i mina läxor - inte särskilt kul nää..

Imorgon däremot, då ska Sara njuuuuta =D Clark har releaseparty för den nya skivan "Our best second album", och Sara ska (såklart) dit.. Denna gång med Lolli i sällskap =) Kanske se vad Malmö stads nattliv har att erbjuda efteråt, dock blir det svårt eftersom lilla jag inte är myndig än. Stackars lilla Lolli som måste ta hand om mig i den stooora och farliga staden =P haha

- Ta inte illa upp, men du är inte precis hans typ..

- Nä han är inte precis min typ heller.
- Nä hans typ brukar vara uppblåsta blondiner.
- Ja men han blev väl dissad av alla dom och tog vad han fick.
- Du vet väl om att du dissade dig själv nu?
- Jaaaaa..

Jag har helt enkelt självdistans ^^   Min slutsats: För att ha kul, behöver inte man vara varandras typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0